Pentru un retur usor si rapid cititi cu atentie conditiile de retur de mai jos.
Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati in site si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.
Înainte de expirarea perioadei de retragere (14 zile calendaristice de la primirea produsului) Consumatorul/Clientul are obligatia de a informa Vanzatorul cu privire la decizia sa de retragere din contract prin completarea unui Formular de retur.
In conformitate cu legislatia in vigoare, returul se poate accepta doar dupa completarea Formularului de retur si acceptarii lui de catre Vanzator. NU se accepta formulare completate partial.
In conformitate cu legislatia in vigoare, plata transportului retur cade in sarcina Clientului. De asemenea, gestionarea transportului retur cade in sarcina clientului, conform legislatiei in vigoare.
ATENTIE! Daca nu detineti documentele originale ale vanzarii sau copii ale acestora (factura fiscala si/sau chitanta data de curier in momentul achitarii comenzii sau numarul de pe AWB-ul lipit pe cutie/plic) care sa ateste ca ati achizitionat produsul de la firma noastra si ca l-ati achitat integral, NU se poate accepta returul. Mentionam ca in conformitate cu noua legislatie GDPR in vigoare, NU stocam date cu caracter personal de tip nume, telefon etc. Va putem identifica ca si client al companiei noastre doar dupa numarul de factura/chitanta/AWB/comanda (factura se trimite in plicul cu AWB, dar si in format electronic prin email, chitanta o primiti de la curier in momentul platii, AWB-ul este lipit pe cutie si are un numar sub codul de bare, numarul comenzii se trimite prin email impreuna cu sumarul comenzii).
NU se accepta INLOCUIREA produsului. Pentru TOATE produsele pe care clientul nu doreste sa le pastreze DIN ORICE MOTIV, inclusiv produsele declarate de Client ca fiind defecte/neconforme/deteriorate/sparte/trimise gresit etc. se va trece la Procedura de retur. Pentru un retur usor si rapid veti primi prin email toate detaliile necesare.
VERIFICAREA COMENZII/PRODUSELOR: Clientul se obliga ca in termen de 3 zile de la primirea comenzii sa verifice daca produsul/produsele corespund comenzii sale, daca functioneaza corect sau daca au defecte. In cazul in care constata vreo defectiune, Clientul este obligat sa anunte Vanzatorul in maxim 3 zile de la receptionarea comenzii pentru solutionarea situatiei printr-un mesaj scris trimis pe adresa contact@smartbrands.ro . Orice reclamatie facuta ulterior acestui termen, NU va fi luata in considerare.
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a NU accepta returul produselor. Produsele sunt destinate exclusiv consumului individual.
Pentru un RETUR USOR SI RAPID te rugam sa citesti si urmezi pasii de mai jos:
- Asigura-te ca ai toate datele pentru completarea Formularului de retur: numar factura/chitanta/awb, cod IBAN al contului bancar (poate fi al tau, al unui membru al familie sau al unui apropiat) adresa de email, numar telefon etc.
- Completeaza si trimite Formularul de retur de mai jos. In termen de 3 zile lucratoare vei primi prin email toate detaliile necesare. Te rugam sa verifici si in casuta de spam.
- Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te rugam sa trimiti produsul retur prin intermediul oricarei firme de CURIERAT doresti, fara ramburs, la adresa indicata in raspuns.
- !!! Coletele cu produse retur pentru care nu s-a completat si acceptat Formularul de retur si cele cu ramburs (sistem de expediere prin care destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) NU vor fi receptionate.
- Produsele se vor trimite retur insotite de CHITANTA de achitare de la curier si/sau de FACTURA de cumparare (factura se trimite tiparita in plicul cu AWB sau electronic prin email).
- Produsele se vor trimite retur impreuna cu toate accesoriile, inclusiv cadourile ce le-au insotit, conform promotiei de care ai beneficiat, intr-o singura trimitere. In cazul in care produsele trimise retur sunt incomplete (lipsesc accesorii, parti ale produselor sau cadouri) Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza returul. In cazul in care returul este trimis in mai multe etape, returul va fi declarat incheiat in momentul care care produsele vor fi complete.
- Produsul returnat trebuie sa fie in ambalajul original si impachetat intr-o punga sau folie de plastic. In cazul in care deteriorezi cutia prin lipirea directa a awb-ului pe ambalajul original al produsului sau pe produs, se poate percepe o taxa de 15 lei ce se va scadea din suma de rambursat.
- Banii corespunzatori contravalorii produselor returnate vor fi virati intr-un cont bancar pe care te rugam sa il mentionezi, impreuna cu numele bancii si numele detinatorului contului. Daca nu ai cont, putem plati in contul unui membru al familiei sau prieten. Pentru plata este ncesar codul IBAN al contului bancar. Mentionam ca codul IBAN este un sir de 24 de litere si cifre care incepe cu RO si ca acesta NU este numarul cardului. Platile se fac exclusiv prin TRANSFER BANCAR.
- Produsul returnat trebuie sa fie CURAT. In cazul in care produsul returnat are urme vizibile de murdarie sau este deteriorat/stricat prin folosire abuziva, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine pana la 30% din valoarea de vanzare a produsului pentru readucerea acestuia la conformitate, in vederea repunerii lui in vanzare, in conformitate cu prevederile legale. In cazul in care produsul trimis retur este vizibil murdar/deteriorat, se poate percepe o taxa de 15 lei pentru readucerea lui la starea initiala, ce se va scadea din suma de rambursat.
- Pentru produsele declarate de Client ca fiind DEFECTE/SPARTE/trimise GRESIT/NECONFORME, te rugam sa pastrezi chitanta cu care ai platit transportul retur si sa ne-o trimiti scanata pe email la adresa contact@smartbrands.ro in termen de 3 zile calendaristice de la trimiterea acestuia. In masura in care, la intoarcerea in firma, dupa verificare, produsul va fi declarat defect/spart/neconform etc. Clientului i se va deconta si transportul retur. Decontul transportului retur se poate face doar in baza unui document fiscal - factura sau chitanta de la curier. In cazul in care produsul trimis retur este confirmat ca fiind defect/neconform se deconteaza un singur transport retur. Mentionam ca in cazul produselor DEFECTE/SPARTE valoarea maxima acceptata pentru pretul transportului retur este de 30 de lei. Nu se deconteaza alte servicii de curierat conexe precum impachetari, etichetari, asigurari speciale, livrari in weekend etc. Pachetul trebuie trimis prin serviciul de curiera standard, asa cum a fost si primit.
In cazul in care intampini probleme in trimiterea Formularului de retur, te rugam sa trimiti toate datele solicitate in Formularul de retur de mai jos pe adresa de email: contact@smartbrands.ro
Pentru a returna un produs sau mai multe, te rugam sa completezi FORUMULARUL DE RETUR de mai jos.
ATENTIE! NU se accepta formulare completate partial. Toate rubricile sunt obligatorii. Pentru a se putea accepta returul va rugam sa ne transmiteti un COD IBAN al contului dvs bancar pentru plata. Puteti da si codul IBAN al unui membru al familei sau prieten (precizati numele acestuia). Mentionam ca codul IBAN este un sir de 24 de litere si cifre care incepe cu RO si ca acesta NU este numarul cardului.