ATENTIE! Dupa trimiterea Formularului veti primi raspuns pe email in aproximativ 3 zile lucratoare. Toate mesajele sunt citite si tratate individual. In cazul in care NU primiti raspuns in 3 zile lucratoare va rugam sa retrimiteti mesajul pe email la: smart@smartbrands.ro . Va rugam sa cautati si in Spam. Va multumim pentru intelegere!
Garantie si retur
Produsele GENERALE (care nu sunt electrice) au o garantie de 30 de zile, daca nu se prevede altfel.
Produsele ELECTRICE au o garantie de 24 de luni. Daca doriti sa solicitati Certificatul de Garantie, trimiteti cererea pe adresa smart@smartbrands.ro si vi-l vom trimite prin email. Mentionam ca societatea noastra NU solicita completarea Certificatul de garantie in caz de retur/reparatie.
Consumatorul are dreptul sa returneze produsul/produsele in termen de 14 zile calendaristice de la primire. In acest caz, Clientul are obligatia de a returna produsul/produsele pe cheltuiala sa. De asemenea, gestionarea transportului retur cade in sarcina clientului, conform legislatiei in vigoare.
ATENTIE! Daca nu detineti documentele originale ale vanzarii sau copii ale acestora (chitanta data de curier in momentul achitarii comenzii sau factura fiscala emisa de companie si care a fost trimisa in plicul transparent cu AWB-ul lipit pe colet) care sa ateste ca ati achizitionat produsul de la firma noastra si ca l-ati achitat integral, NU se poate accepta returul. Mentionam ca in conformitate cu noua legislatie GDPR in vigoare, NU stocam date cu caracter personal de tip nume, telefon etc. Va putem identifica ca si client al companiei noastre doar dupa numarul de chitanta/factura.
ATENTIE!!! Produsele se trimit retur CURATE, asa cum au fost primite, chiar daca au fost folosite/testate. Pentru produsele trimise retur MURDARE, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine pana la 30% din valoarea de vanzare a produsului, pentru readucerea acestuia la conformitate, in vederea repunerii lui in vanzare, in conformitate cu prevederile legale. . In cazul in care produsul trimis retur este vizibil murdar, se poate percepe o taxa de 15 lei pentru readucerea lui la starea initiala, ce se va scadea din suma de rambursat. In cazul in care Clientul nu este de acord cu aceasta taxa, produsul returnat se va trimite catre Client pentru a-l curata si a retrimite produsul curat, in conformitate cu legislatia in vigoare.
NU se accepta INLOCUIREA produsului. Incepand cu data de 01.01.2023 NU se mai accepta inlocuirea produselor. Produsul pe care Clientul nu doreste sa il pastreze va fi returnat conform procedurii standard si Clientului i se va inapoia valoarea produsului returnat.
Pentru produsele declarate/anuntate de Client ca fiind DEFECTE/trimise GRESIT, va rugam sa pastrati chitanta/factura cu care platiti transportul retur si sa ne-o
trimiteti scanata pe email la smart@smartbrands.ro imediat dupa ce ati trimis returul sau in termen de 3 zile calendaristice de la trimiterea acestuia. In masura in care,
la intoarcerea in firma, dupa verificare, produsul va fi declarat defect/spart/neconform/trimis gresit etc. Clientului i se va deconta si transportul retur. Decontul transportului retur se poate face doar in baza unui document fiscal - factura sau chitanta de la curier. Valoarea maxima a transportului retur ce se poate deconta este de maxim 30 lei, care este valoarea maxima a transportului standard prin curier la ora actuala. Nu se vor deconta nici un alt tip de servicii de curierat in afara de transport (ex: impachetari, garantii, livrari in weekend etc.). Va recomandam www.colete-online.ro pentru gasirea celui mai bun pret.
In cazul in care produsul trimis retur este confirmat ca fiind defect/neconform/trimis gresit se deconteaza un singur transport retur. Nu trimiteti separat parti din aceeasi comanda. Mentionam ca se face o singura plata, atat pentru produsul returnat, cat si pentru decontul de transport retur. In cazul in care Clientul trimite decontul de transport cu intarziere si plata produsului a fost deja efectuata, Clientul va plati comisionul bancar pt cea de-a doua plata (in valoare de 5 lei).
Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:
- 1. Citeste Termenii si conditiile de returnare prezentate mai jos
- 2. Completeaza si trimite FORMULARUL DE RETUR de mai jos si vei fi contactat prin email pentru a ti se oferi toate detaliile necesare. Urmareste primirea raspunsului scris prin email. De obicei raspundem in maxim 3 zile lucratoare. Va rugam sa verificati si in casuta de spam.
- 3. Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur, te rugam sa trimiti produsele prin intermediul oricarei firme de CURIERAT doresti fara ramburs, la adresa indicata in raspuns. Transportul produsului retur trebuie sa fie printr-un serviciu door-to-door, asa cum a fost si primirea. Mentionam ca NU receptionam colete trimise la Oficiul postal. Coletele se trimit retur la adresa noastra, asa cum si noi trimitem coletele direct la adresa dvs.
- 4. Noteaza pe scrisoarea de transport (AWB) numarul cererii de retur (de forma RETUR XXXX) iar apoi trimite-ne numarul de AWB si firma de curierat cu care ai trimis pe adresa noastra de email: smart@smartbrands.ro .
- 5. Coletele cu produse retur despre care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu ramburs (sistem de expediere prin care destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate.
- 6. Produsele se vor trimite retur insotite de CHITANTA de achitare de la curier sau de FACTURA de cumparare (in original sau copie).
- 7. Produsele se vor trimite retur impreuna cu toate accesoriile, inclusiv cadourile ce le-au insotit, conform promotiei de care ai beneficiat, intr-o singura trimitere. In cazul in care coletele trimise retur sunt incomplete (lipsesc produse, accesorii sau cadouri) Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza returul.
- 8. Banii corespunzatori contravalorii produselor returnate vor fi virati intr-un cont bancar pe care te rugam sa il mentionezi, impreuna cu numele bancii la care ai cont si numele tau complet si corect. Puteti da si numele si codul IBAN al unui membru al familiei sau prieten.
- 9. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat. In cazul in care produsul returnat are urme vizibile de murdarie sau este deteriorat prin folosire abuziva, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine pana la 30% din valoarea de vanzare a produsului, pentru readucerea acestuia la conformitate, in vederea repunerii lui in vanzare, in conformitate cu prevederile legale. In cazul in care produsul trimis retur este vizibil murdar, se poate percepe o taxa de 15 lei pentru readucerea lui la starea initiala, ce se va scadea din suma de rambursat. In cazul in care Clientul nu este de acord cu aceasta taxa, produsul returnat se va trimite catre Client pentru a-l curata si a retrimite produsul curat, in conformitate cu legislatia in vigoare.
- 10.Cheltuielile de returnare (transportul) sunt suportate de catre consumator. Iti recomandam totusi pastrarea chitantei primita de la curier pentru transportul returului.
NOTA: Pentru produsele declarate/anuntate de Client ca fiind DEFECTE/SPARTE, te rugam sa pastrezi chitanta/factura cu care ai platit transportul retur si sa ne-o trimiti scanata pe email la smart@smartbrands.ro imediat dupa ce ai trimis returul sau in termen de 3 zile calendaristice de la trimiterea acestuia. In masura in care, la intoarcerea in firma, dupa verificare, produsul va fi declarat defect/spart/neconform etc. Clientului i se va deconta si transportul retur. Decontul transportului retur se poate face doar in baza unui document fiscal - factura sau chitanta de la curier. In cazul in care produsul trimis retur este confirmat ca fiind defect/neconform se deconteaza un singur transport retur.
Mentionam ca in cazul produselor DEFECTE/SPARTE valoarea maxima acceptata pentru pretul transportului retur este de 30 de lei, valoarea actuala maximala a unui transport standard pentru un colet mic de sub 1 kg. Nu se deconteaza alte servicii de curierat conexe precum impachetari, etichetari, asigurari speciale, livrari in weekend, livrari speciale etc. Pachetul trebuie trimis prin serviciul de curiera standard, asa cum a fost si primit.
Nu trimiteti separat parti din aceeasi comanda. Mentionam ca se face o singura plata, atat pentru produsul returnat, cat si pentru decontul de transport retur. In cazul in care Clientul trimite decontul de transport cu intarziere si plata produsului a fost deja efectuata, Clientul va plati comisionul bancar pt cea de-a doua plata (in valoare de 5 lei).
Garantam returnarea contravalorii produselor oricare ar fi motivul pentru care doriti returnarea comenzii (pentru termenul de 14 zile de la primirea comenzii).
In cazul in care intampini probleme in trimiterea Formularului de retur, te rugam sa trimiti toate datele solicitate in Formularul de retur de mai jos pe adresa de email: smart@smartbrands.ro .
Pentru a returna un produs sau mai multe, te rugam sa completezi FORUMULARUL DE RETUR de mai jos:
ATENTIE! NU se accepta formulare completate partial. Toate rubricile sunt obligatorii.
Termeni si conditii de returnare
Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informează profesionistul cu privire la
decizia sa de retragere din contract.
Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere în conformitate cu dispoziţiile din
prezentul articol revine consumatorului.
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.
ATENTIE! In cazul in care, dupa trimiterea mesajului, NU primiti raspuns in termen de 3 zile lucratoare pe adresa de email furnizata, va rugam sa retrimiteti mesajul pe email la adresa smart@smartbrands.ro . De obicei raspundem in maxim 3 zile lucratoare! Va multumim pentru intelegere!
|