Formular de retur

Consumatorul are dreptul sa returneze produsul/produsele in termen de 14 zile calendaristice de la primire. In acest caz, Clientul are obligatia de a returna produsul/produsele pe cheltuiala sa exact asa cum au fost primite, inclusiv cadourile, accesoriile si orice alte produse promo achzitionate ca urmarea a ofertei de care a beneficiat. NU se accepta retururi partiale.

Mentionam ca NU inlocuim produse. Produsele pe care clientii NU doresc sa le pastreze din orice motiv vor urma procedura obisnuita de retur.

Gestionarea transportului retur cade in sarcina clientului, conform legislatiei in vigoare.

Garantam returnarea contravalorii produselor oricare ar fi motivul pentru care doriti returnarea lor, daca returul se face in termenul legal de 14 zile de la primirea comenzii.

ATENTIE! Daca nu detineti documentele originale ale vanzarii sau copii ale acestora (chitanta data de curier in momentul achitarii comenzii sau factura fiscala emisa de companie si care a fost trimisa in plicul transparent cu AWB-ul lipit pe colet) care sa ateste ca ati achizitionat produsul de la firma noastra si ca l-ati achitat integral, NU se poate accepta returul. Mentionam ca in conformitate cu noua legislatie GDPR in vigoare, NU stocam date cu caracter personal de tip nume, telefon etc. Va putem identifica ca si client al companiei noastre doar dupa numarul si data chitantei/facturii.

Pentru a returna un produs sau mai multe, te rugam sa completezi FORUMULARUL DE RETUR urmator:

ATENTIE! NU se accepta formulare completate partial. Toate rubricile sunt obligatorii.



ATENTIE! Dupa trimiterea Formularului veti primi raspuns pe email in aproximativ 3 zile lucratoare. Toate mesajele sunt citite si tratate individual. In cazul in care NU primiti raspuns in 3 zile lucratoare va rugam sa retrimiteti mesajul pe email la: smart@smartbrands.ro . Va rugam sa cautati si in Spam. Va multumim pentru intelegere!
In cazul in care intampini probleme in trimiterea Formularului de retur, te rugam sa trimiti toate datele solicitate in Formularul de retur de mai jos pe adresa de email: smart@smartbrands.ro .

NU se acccepta returul produselor INCOMPLETE (din care lipsesc accesorii sau componente).

Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:

    1. Citeste Termenii si conditiile de returnare din aceasta pagina.
    2. Completeaza si trimite FORMULARUL DE RETUR de mai sus. Vei primi un email cu toate detaliile necesare. De obicei raspundem in maxim 3 zile lucratoare. Te rugam sa verifici si in casuta de spam.
    3. Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur, te rugam sa trimiti produsele prin intermediul oricarei firme de CURIERAT doresti fara ramburs, la adresa indicata in raspuns. Transportul produsului retur trebuie sa fie printr-un serviciu door-to-door, asa cum a fost si primirea. Mentionam ca NU receptionam colete trimise la Oficiul postal. Coletele se trimit retur la adresa noastra, asa cum si noi trimitem coletele direct la adresa dvs.
    4. Noteaza pe scrisoarea de transport (AWB) numarul cererii de retur (de forma RETUR XXXX) iar apoi trimite-ne numarul de AWB si firma de curierat cu care ai trimis pe adresa noastra de email: smart@smartbrands.ro .
    5. Coletele cu produse retur despre care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu ramburs (sistem de expediere prin care destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate.
    6. Produsele se vor trimite retur insotite de CHITANTA de achitare de la curier sau de FACTURA de cumparare (in original sau copie).
    7. Produsele se vor trimite retur impreuna cu toate accesoriile si componentele lor, inclusiv cadourile ce le-au insotit, conform promotiei de care ai beneficiat, intr-o singura trimitere. In cazul in care coletele trimise retur sunt incomplete (lipsesc produse sau accesorii) Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza returul.
    8. Banii corespunzatori contravalorii produselor returnate vor fi virati intr-un cont bancar pe care te rugam sa il mentionezi, impreuna cu numele bancii la care ai cont si numele tau complet si corect.
    9. Produsul returnat trebuie sa fie CURAT, in aceeasi stare in care a fost livrat. In cazul in care produsul returnat are urme vizibile de murdarie sau este deteriorat prin folosire abuziva, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine pana la 30% din valoarea de vanzare a produsului, pentru readucerea acestuia la conformitate, in vederea repunerii lui in vanzare, in conformitate cu prevederile legale. In cazul in care produsul trimis retur este vizibil murdar, se poate percepe o taxa de 15 lei pentru readucerea lui la starea initiala, ce se va scadea din suma de rambursat. In cazul in care Clientul nu este de acord cu aceasta taxa, produsul returnat se va trimite catre Client pentru a-l curata si a retrimite produsul curat, in conformitate cu legislatia in vigoare.
    10. Cheltuielile de returnare (transportul) sunt suportate de catre consumator. Iti recomandam totusi pastrarea chitantei primita de la curier pentru transportul returului.
    NOTA: Pentru produsele declarate/anuntate de Client ca fiind DEFECTE/SPARTE, te rugam sa pastrezi chitanta/factura cu care ai platit transportul retur si sa ne-o trimiti scanata pe email la smart@smartbrands.ro imediat dupa ce ai trimis returul sau in termen de 3 zile calendaristice de la trimiterea acestuia. In masura in care, la intoarcerea in firma, dupa verificare, produsul va fi declarat defect/spart/neconform etc. Clientului i se va deconta si transportul retur. Decontul transportului retur se poate face doar in baza unui document fiscal - factura sau chitanta de la curier. In cazul in care produsul trimis retur este confirmat ca fiind defect/neconform se deconteaza un singur transport retur.
    Mentionam ca in cazul produselor DEFECTE/SPARTE valoarea maxima acceptata pentru pretul transportului retur este de 30 de lei, valoarea actuala maximala a unui transport standard pentru un colet mic de sub 1 kg. Nu se deconteaza alte servicii de curierat conexe precum impachetari, etichetari, asigurari speciale, livrari in weekend, livrari speciale etc. Pachetul trebuie trimis prin serviciul de curiera standard, asa cum a fost si primit.
    Nu trimiteti separat parti din aceeasi comanda. Mentionam ca se face o singura plata, atat pentru produsul returnat, cat si pentru decontul de transport retur. In cazul in care Clientul trimite decontul de transport cu intarziere si plata produsului a fost deja efectuata, Clientul va plati comisionul bancar pt cea de-a doua plata (in valoare de 5 lei).

    Termeni si conditii de returnare

    Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

    Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

    Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract.

    Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol revine consumatorului.

    In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

Comanda, plata, retur
Utilizarea Site-ului
Comanda si plata
Garantie si retur
Conditii de utilizare
Termeni si conditii
Politica de confidentialitate
Regulamentul Promotiilor
Asistenta CLIENTI
Contacteaza-ne
Formular de contact
Formular de retur



* Pozele si informatiile prezentate au caracter informativ si nu creeaza obligatii contractuale.
SmartBrands.ro nu poate garanta si nu isi poate asuma raspunderea ca informatiile prezentate pe site sunt corecte, complete sau actualizate, iar serviciile oferite prin acest site sunt accesibile, neintrerupte si fara erori.
Preturile, ofertele, specificatiile si imaginile pot fi schimbate fara o notificare prealabila.
Informatiile/datele tehnice care pot suferi modificari de la momentul primirii comenzii online pana la trimiterea ei, sunt comunicate clientilor in momentul confirmarii comenzii.
Preturile sunt pe bucata si includ TVA.

Copyright © 2017-2022 SmartBrands.ro Toate drepturile rezervate.